Defect

Elk product kan defect gaan. Wij lossen dit graag snel voor u op. U kunt als u inlogt in uw account alle orders inzien. Bij elke order kunt u zien hoe lang u nog garantie heeft. Hier kunt u ook gelijk uw defecte artikel aanmelden. Wij hebben dan geen copy bon meer nodig. U kunt ook uw defecte artikel direct aanmelden via het volgende formulier.

Klik hier om uw RMA aanvraag aan te melden

Het product is binnen de garantietermijn defect

Uiteraard handelen wij dit graag voor je af. Indien er inderdaad sprake is van een defect dat valt onder de garantiebepalingen (dus geen waterschade, val- of stootschade) dan doen wij dit geheel kosteloos als het apparaat bij ons is aangekocht. Constateert de fabrikant een defect dat niet valt onder de garantie, dan brengen wij je naast de reparatiekosten ook de behandel- en verzendkosten in rekening a €30,-

Je ontvangt bij ons op alle nieuwe (demo, tweedehands, e.d. vallen hier dus niet onder) producten 1 jaar garantie.
De garantie op gebuikte producten bedraagt 3 tot 12 maanden. Dit staat duidelijk op de factuur vermeld.

Om aanspraak te maken op garantie moet je kunnen bewijzen dat je het product bij ons heeft aangeschaft en wanneer. Het makkelijkste doe je dit door een kopie van de aankoopbon mee te sturen

Klik hier om uw RMA aanvraag aan te melden

Het product is buiten de garantietermijn defect

Ook als de garantie van je product is verlopen kunnen wij je nog service bieden, dit is echter niet kosteloos. Na ontvangst van het defecte artikel  sturen u een offerte van de totale kosten en reparatietijd. Indien u akkoord gaat, dan zullen wij overgaan tot reparatie. Indien u afziet van de reparatie, brengen wij € 25,- onderzoekkosten in rekening. Dit is inclusief het terugsturen van uw product.